ﭘﯿﮕﯿﺮ و ﭘﯿﺸﺮو، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻋﻠﻤﯽ و ﺗﺨﺼﺼﯽ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻮزﯾﻊ و ﻓﺮوش ﺳ. ﺎﻣﺎﻧﻤﻨﺪ .... ﺑﺮداري ﺑﻬﯿﻨﻪ از آﻧﻬﺎ در ﺟﻬﺖ ﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻬﺘـﺮ ﺷـﺮﮐﺖ ﮐﺎﻟـﻪ ﮔـﺎم. ﻧﻬﺎد .... داﺧﻠﯽ و ﺧﺎرﺟﯽ ﺑﻪ ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ وﺿﻌﯿﺖ ﺷـﺮﮐﺖ ﻟﺒﻨـﯽ ﮐﺎﻟـﻪ.