شرکت ها

اشتراک گذاشته شده با :

شرکت

چرا هرگز نباید بدون شریک شرکت تاسیس کنید
چرا هرگز نباید بدون شریک شرکت تاسیس کنید
انترپرنر اینسایدرز(Entrepreneur Insiders) انجمن آنلاینی است که اکثر آدم‌های متفکر و بانفوذ در عرصه استارت آپ در آن به پرسش‌های افراد درباره کارآفرینی و مشاغل پاسخ می‌دهند. پاسخ امروز به این پرسش که چرا تاسیس شرکت بدون شریک خوب نیست؟ توسط متیو روچه، مدیرعامل اکستول(Extole) نوشته شده است. با بازده در این نوشتار خوب همراه باشید. کمی وقت بگذارید و به بعضی از بزرگترین موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای زندگی‌تان فکر کنید. می‌خواهم ثابت کنم که اکثر آن‌ها به تنهایی به دست نیامده‌اند. برای من که اینطور بوده است. شراکت‌ها نیروی حیات موفقیت‌های گذشته و کنونی من هستند و بهره‌مندی از کمک دیگران از این که بخواهم همه‌ی کارها را به تنهایی انجام بدهم، ثمر بیشتری به همراه خواهد داشت. البته این حقیقت در مورد آغاز به کار یک شرکت نیز صدق می‌کند. همیشه در رابطه با شراکت ریسک‌هایی وجود دارد. و مثل هر رابطه‌ای، اعتماد برای یافتن شریک موفقیت امری ضروری است. اما معتقدم که همیشه در کسب و کار با هم پیش رفتن، اگر از صمیم قلب انجام شود،  بهتر از یکه تازی است و تاسیس شرکت بدون شریک خوب و درست نیست. مطلب مرتبط: ۴ سوال مهم که قبل از انتخاب شریک کاری‌تان باید بپرسید همتای خود را پیدا کنید در ۱۹۹۶، برادرم جمی من را به عنوان نماینده‌ی فروش شرکتش استخدام کرد. هر دوی ما که از روحیه‌ی کارآفرینی برخوردار بودیم، خیلی زود برای تاسیس کسب و کار خودمات با هم شراکت را آغاز کردیم. با پیوند برادری‌ که حمایت، تحمل، و صداقتی را که هرکسی فقط می‌تواند در یک شراکت آرزوی آن را داشته باشد، فراهم می‌آورد از همان روز نخست همکاری ما کاملا ایده‌آل بود. به عنوان کارآفرینانی جدید، راه‌اندازی شرکت با برادرم کار آسان‌تری بود. ما مهارت‌های مکمل، صداقت محض، و درکی ذاتی از یکدیگر داشتیم که همه‌ی این‌ها به ما اجازه می‌داد کارها را سریع‌تر انجام دهیم. من از همان اوایل فهمیدم که هرگز تمایلی به پیمودن مسیر استارت‌آپ بدون شریک ندارم، و برادرم جمی و من بیش از یک دهه است که به شراکت با یکدیگر ادامه داده‌ایم. به صداقت تکیه داشته باشید در طول سال‌ها، به من ثابت شد که یکی از بزرگترین موانع موفقیت داشتن افق دیدی مبهم است. هر رهبری نقاط ضعف و قوت خود را دارد اما به عنوان انسان، تعصبات خاص خود را نیز خواهد داشت. فقط آن‌هایی که فوق‌العاده با استعداد هستند قدرت دارند بر آنچه در آن‌ها عمیقا ریشه دوانده است غلبه کنند، و من به شخصه می‌دانم که در این حوزه بعضی وقت‌ها می‌توانم از دیگران کمی کمک بگیرم. این همان‌جایی است که یک شریک عالی وارد صحنه می‌شود. هر کس بتواند چشم‌اندازی متفاوت از چشم‌انداز شما ارائه دهد و شما را به انجام چیزی که تمایلی به آن ندارید تشویق کند، همان کسی است که هنگام اتخاذ تصمیمات مهم دوست دارید کنار خود داشته باشید. در پس این گفته‌ی هنری دیوید ترو فکر بکری نهفته بود که: “صحبت از حقیقت نیازمند دو نفر است- کسی که صحبت کند، و کسی که بشنود.” تاسیس شرکت بدون شریک خوب نیست. یک شریک عالی، علاوه بر روشنگری، باید در صورت مقتضی اصلِ راهکار را نیز فراهم کند. در جهان استارت‌آپ‌ برای رسیدن به هدف مسیرهای مستقیم معدودی وجود دارند، بنابراین کار کردن با کسی که بتواند از شما حمایت کند و شما را روی هدفی که دارید متمرکز نگه دارد مزیت بزرگی است. مطلب مرتبط: چگونگی راه اندازی یک کسب و کار با ۶ گام عملی که اثبات شده اند به یاد داشته باشید که مسئله‌ فقط کسب و کار نیست مسلما، داستان من کمی گول زننده است. همه برادر یا خواهری ندارند که بتوانند یا بخواهند با او کسب و کاری را شروع کنند، و خانواده و دوستان ممکن است یا بهترین منبع شراکت باشند یا به شکل غیرقابل انکاری بدترین منبع آن. با وجود این من شدیدا معتقدم که برای یک موسس چیزی ورای یک همکاری ساده وجود دارد، و این که داشتن رابطه‌ای شکل گرفته بر مبنای تعهدی فراتر از بافتار کسب و کار موجود یک اصل حیاتی است. برای یافتن یک شریک مناسب، همیشه به مکالمات‌ جستجوگرانه‌ی شراکت برای اعتماد سازی از همان ابتدای کار متکی باشید. تلاش اولیه مهم است. و وقتی آشکارا و قویا صورت بگیرد، یافتن کسی برای سهیم شدن در تحمل بار مشکلات و شریک شدن در موفقیت‌ها ممکن می‌شود. و برای من، این امر همیشه انجام کار سخت را لذت بخش‌تر و رسیدن به موفقیت را محتمل‌تر می‌کند. ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – کامروا ابراهیمی منبع: فلیپ برد نویسنده: متیو روچه چرا تاسیس شرکت بدون شریک خوب نیست؟   (مشاهده ۴۴ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید معنی این ۱۲ رنگ در کسب و کار را بدانید تفاوت مدیر و رهبر خودپردازها چه زمانی جمع‌ می‌شوند؟ ۷ مشکل که از سودآوری کسب و کار شما جلوگیری می‌کند روانشناسی رنگ از شخصیت شما چه می‌گوید ۹ اشتباه خطرناک کسب و کار در دهه ۲۰ سالگی زندگیتان
۸ شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا را بشناسیم
۸ شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا را بشناسیم
در دنیای پر رقابت و پرشتاب کسب و کار امروز میلیاردر شدن و ثروتمند ماندن با داشتن پشتکار کافی و مقداری هوش و استعداد، امری سخت اما دست‌یافتنی است. در این نوشتار با ۸ شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا آشنا می‌شویم . با ما همراه باشید. در ادامه فهرست ۸ شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا آمده است: ۱) فیس‌بوک (Facebook) دفتر مرکزی: منلوپارک، کالیفرنیا، امریکا تعداد کارمندان: ۱۲ هزار ۷۰۰ نفر تعداد میلیاردر ها: ۵ نفر این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۴ به‌دست مارک زاکربرگ، مدیرعامل فعلی، داستین موسکویتز، ادواردو ساورین، اندرو مک‌کالوم و کریس هاگز راه‌اندازی شد. در سال ۲۰۱۵، فیس‌بوک توانست ۱۲/۵ میلیارد دلار از فروش سالانه‌اش درآمد کسب کند. این شبکه اجتماعی همچنین در صدر فهرست ۵۰ شرکت برتر امریکا برای کار کردن از دیدگاه Business Insider قرار گرفت. مطلب مرتبط: ۱۰ ثروتمندترین و فقیرترین کشورهای دنیا ۲) استی لودر (Estee Lauder) دفتر مرکزی: نیویورک، امریکا تعداد کارمندان: ۴۴ هزار نفر تعداد میلیاردر ها: ۵ نفر این شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا را در خود جای داده است تولیدکننده و فروشنده محصولات مراقبت از پوست، آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از مو است. این شرکت توسط یک زن و شوهر به نام‌های استی لودر و جوزف لودر در سال ۱۹۴۶ راه‌اندازی شد. امروز خانواده لودر ۷۷ درصد قدرت رای‌دهی در این شرکت را در اختیار دارد و ثروت خالص‌شان ۱۶/۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود. مطلب مرتبط: ۱۹ بدهکارترین کشورها در ۲۰۱۶ ۳) اچ‌اند ‌ام (Hennes & Mauritz) دفتر مرکزی: استکهلم، سوئد تعداد کارمندان: ۹۳ هزار و ۳۵۱ نفر تعداد میلیاردر ها: ۵ این شرکت که بیشتر به‌نام H&M شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان لباس و لوازم جانبی (زیورآلات، کیف و…) است. این شرکت را ارلینگ پرسون در سال ۱۹۴۷ تاسیس کرد. پسرش، استفان پرسون، تا سال ۱۹۹۸ مدیرعامل آن را برعهده داشت. امروز استفان صاحب ۲۸ درصد سهام این شرکت است و ریاست آن را برعهده دارد. ۴) اینفوسیس (Infosys) دفتر مرکزی: بنگلور، هند تعداد کارمندان: ۱۹۳ هزار نفر تعداد میلیاردر ها: ۵ این شرکت مشاوره، فناوری و برون‌سپاری مستقر در هند در سال ۱۹۸۱ توسط کی. دینش، اس. گوپالاکریشنان، نارایانا رامارائو ناگاوارا مورتی، ناندان ام. نایلکانی، پاندیت شریکانت و اس. دی. شیبولال تاسیس شد. امروز ویشال سیکا، اینفوسیس (Infosis) را رهبری می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۵ فروش سالانه ۸/۶ میلیارد دلاری را تجربه کرد. مطلب مرتبط: در کدام کشورها بالاترین دستمزد را بگیریم؟ ۵) ساسی فالابلا (SACI Falabella) دفتر مرکزی: سانتیاگو، شیلی تعداد کارمندان: ۹۸ هزار ۳۴۲ نفر تعداد میلیاردر ها: ۵ سالواتوره فالابلا برای نخستین بار در سال ۱۹۳۷ نخستین فروشگاه بزرگ خیاطی را در شیلی تاسیس کرد؛ فروشگاهی که امروز به شرکت بزرگSACI Falabella تبدیل شده است. این شرکت بزرگ اکنون به یک پایگاه قدرتمند و تکامل‌یافته در امریکای جنوبی تبدیل شده و به‌دست خانواده سولاری (نوادگان بنیانگذار) اداره می‌شود. ۶) والمارت (Walmart) دفتر مرکزی: بنتونوایل، آرکانزاس، امریکا تعداد کارمندان: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تعداد میلیاردر ها: ۷ نفر این خرده‌فروشی بزرگ امریکایی در سال ۱۹۶۲ توسط ساموئل مور والتون و جیمز لارنس والتون تاسیس شد. والمارت (Walmart) اکنون بیش از ۱۱ هزار فروشگاه در سراسر جهان دارد. امروز خانواده والتون زره‌پوش‌هایی هستند که باقدرت این خرده‌فروشی عظیم را کنترل می‌کنند: شش عضو خانواده والتون اکنون ۵۴ درصد سهام والمارت (Walmart) را در اختیار دارند. مطلب مرتبط: ۱۰ پردرآمدترین شهر توریستی جهان ۷) اس ‌سی جانسون‌اند سون (SC Johnson & Son) دفتر مرکزی: راسین، ویسکانسین، امریکا تعداد کارمندان: ۱۳ هزار نفر تعداد میلیاردر ها: ۷ نفر این شرکت که در کار تولید و فروش محصولات خانگی است، قدمتی دیرینه دارد. SC Johnson & Son در سال ۱۸۸۶ توسط اس‌ سی جانسون تاسیس شد. پسرش هربرت فیسک جانسون تا سال ۱۹۲۸ که درگذشت، مدیریت این شرکت را به‌عهده داشت. پس از او شرکت میان دو فرزند هربرت تقسیم شد. نوادگان جانسون همچنان صاحب ۱۰۰ درصد این شرکت هستند. ۸) دکتر اوتکر (Dr. Oetker) دفتر مرکزی: بیلفلد، آلمان تعداد کارمندان: ۲۸ هزار نفر تعداد میلیاردر ها: ۸ نفر این شرکت خانوادگی که در کار تولید بیکینگ پودر، پودر کیک، پیتزای منجمد و انواع دیگر محصولات غذایی از این دست است، در سال ۱۸۹۱ وقتی دکتر آگوست اوتکر توانست یک بیکینگ پودر غیرفاسدشدنی تولید کند، کار خود را آغاز کرد. امروز خانواده اوتکر به لطف وجود این شرکت ۸ میلیارد را در خود جای داده است. سایت کسب و کار بازده ۸ شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا را بشناسیم صدای اقتصاد   (مشاهده ۴۳ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید سرمایه‌گذاری ۲ شرکت خودروساز در ایران ۱۰ دلیل که چرا میلیاردر نشده‌اید ۵ هشدار که وقت اخراج مدیر شرکت فرا رسیده ‌است ۱۲ میلیاردر که بیش از ۱ میلیارد دلار در دوشنبه‌ی سیاه ضرر کردند ۲۰ مهارت که کم‌تر از ۵ سال میلیاردر شوید ۹ کار برای اینکه در جوانی میلیاردر شوید
۲۱ بزرگترین شرکت های نفت و گاز جهان :شامل ایران
۲۱ بزرگترین شرکت های نفت و گاز جهان :شامل ایران
در این نوشتار که اخیرا توسط مجله‌ی فوربس منتشر شده است فهرست ۲۱ بزرگترین شرکت های نفت و گاز جهان به همراه افرادی که آن‌ها را کنترل می‌کنند آورده شده است. این فهرستی است از بزرگترین شرکت های نفت و گاز جهان از اگزان تا روسنفت و پتروبراس، و آدم‌هایی که آنها را کنترل می‌کنند که با استفاده از داده‌های وودمکنزی تهیه شده است. اعداد نشان‌دهنده‌ی تولید سهم کار پیش از پرداخت سهم مالک از هر بشکه نفت و گاز طبیعی است. مطلب مرتبط: ۱۰ بزرگ ترین وارد کننده برنج در جهان شامل ایران ۱. سعودی آرامکو-۱۲ میلیون بشکه در روز وزیر نفت عربستان سعودی علی النعیمی ۲۰۱۴: ۱۲ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۱۰.۸ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: %۸۷ ۲. گازپروم- ۸.۳ میلیون بشکه در روز مدیرعامل گازپروم الکسی میلر، ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه، شی جین پینگ رییس‌جمهور چین، و مدیر کل شرکت ملی نفت چین ژو چیپینگ، مه ۲۰۱۴ ۲۰۱۴: ۸.۳ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۹.۸ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۶% مطلب مرتبط: ۲۵ کم درآمدترین کشورهای دنیا ۳. شرکت ملی نفت ایران-۶ میلیون بشکه در روز وزیر نفت ایران، بیژن نامدار زنگنه ۲۰۱۴: ۶ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۵.۱ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۵۲% ۴. اگزان موبیل-۴.۷ میلیون بشکه در روز مدیرعامل رکس تیلرسون ۲۰۱۴: ۴.۷ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۴.۶ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۵۱% مطلب مرتبط: ۱۸ بهترین کشور برای کسب و کار و شروع کارآفرینی ۵. روسنفت- ۴.۷ میلیون بشکه در روز مدیرعامل ایگور سچین، سمت راست، به همراه رییسش، ولادیمیر پوتین ۲۰۱۴: ۴.۷ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۰.۳ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۸۲% ۶. پتروچاینا- ۴ میلیون بشکه در روز مدیرعامل ژو جیپینگ، به همراه پوتین، میلر، و شی جیپینگ رییس‌جمهور چین. ۲۰۱۴: ۴ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۲.۶ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۶۳% ۷. بی‌پی-۳.۷ میلیون بشکه در روز مدیرعامل باب دادلی به همراه حاکم کرکوک نجم‌الدین عمر کریم، سمت چپ؛ و وزیر نفت عراق عبدالکریم اللعیبی، سمت راست. ۲۰۱۴: ۳.۷ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۳.۹ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۶۵% مطلب مرتبط: ۹ کشور با بیشترین آمار طلاق در جهان ۸. رویال داچ شل- ۳.۷ میلیون بشکه در روز مدیرعامل بن ون بورن ۲۰۱۴: ۳.۷ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۳.۹ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۴۷% ۹. پترولیوس مکزیکونوس- ۳.۶ میلیون بشکه در روز مدیرعامل پمکس امیلیو لوزویا آستین ۲۰۱۴: ۳.۶ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۴.۱ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۷۵% ۱۰. موسسه‌ی نفت کویت- ۳.۴ میلیون بشکه در روز وزیر نفت علی العمر ۲۰۱۴: ۳.۴ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۲.۵ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۹۲% ۱۱. شِورون- ۳.۳ میلیون بشکه در روز مدیرعامل جان واتسون ۲۰۱۴: ۳.۳ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۳.۱ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۶۶% ۱۲. ادنوک (شرکت ملی نفت ابوظبی)- ۳.۱ میلیون بشکه در روز وزیر انرژی امارات متحده‌ی عربی سهیل بن محمد المزروعی، سمت راست؛ به همراه وزیر نفت عربستان النعیمی. ۲۰۱۴: ۳.۱ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۲ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۸۵% ۱۳. توتال- ۲.۵ میلیون بشکه در روز مدیرعامل جدید پاتریک پویان ۲۰۱۴: ۲.۵ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۲.۶ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۵۰% ۱۴. پتروبراس- ۲.۴ میلیون بشکه در روز ۲۰۱۴: ۲.۴ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۱.۵ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۸۵% ۱۵. نفت قطر- ۲.۴ میلیون بشکه در روز محمد بن صالح الساده انرژی و صنعت. ۲۰۱۴: ۲.۴ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۱.۲ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۳۱% ۱۶. لوک‌اویل-۲.۳ میلیون بشکه در روز ولادیمیر پوتین، سمت راست؛ مدیرعامل لوک‌اویل واحد علی اکبروف، سمت چپ، جشن نخستین نفت در حوزه‌ی خزر، ۲۰۱۰. ۲۰۱۴: ۲.۳ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۱.۹ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۸۴% ۱۷. سوناتراک- ۲.۲ میلیون بشکه در روز وزیر انرژی و معادن الجزیره یوسف یوسفی ۲۰۱۴: ۲.۲ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۲.۶ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۵۰% ۱۸. وزارت نفت عراق- ۲ میلیون بشکه در روز وزیر نفت عراق عدیل عبدالمهدی، نزدیک کرکوک ۲۰۱۴: ۲.۱ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۲ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۹۸% ۱۹. پترولئوس‌ دی‌ونزوئلا رییس‌جمهور ونزوئلا نیکلاس مادورو، وسط. رییس ترولئوس‌دی‌ونزوئلا، رافائل رامیرز، سمت راست. ۲۰۱۴: ۲ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۲ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۹۴% ۲۰. کونوکوفیلیپس- ۲ میلیون بشکه در روز مدیرعامل رایان لنس ۲۰۱۴: ۲ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۱.۸ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۵۸% ۲۱. استات اویل- ۲ میلیون بشکه در روز مدیرعامل جدید استات‌اویل الدار سائتره ۲۰۱۴: ۲ میلیون بشکه در روز ۲۰۰۴: ۱.۷ میلیون بشکه در روز درصد مایعات گازی: ۵۹% ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده منبع: فوربس ۲۱ بزرگترین شرکت های نفت و گاز جهان :شامل ایران       (مشاهده ۳۲ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید ابزارهای قانونی دولت ایران برای بازپس گیری پول خود از دولت آمریکا ۴ اشتباه رایج افراد باهوش در محیط کار سخنرانی اوباما درباره مذاکرات هسته‌ای ایران تا ساعتی دیگر تراز تجاری ایران برای نخستین بار مثبت شد چالش‌های شرکت های نوآور در ایران پساتحریم موجب شکوفایی دوره علمی جدیدی در ایران می‌شود
۱۱ سیاستمدار قدرتمند که بزرگ ترین شرکت های فناوری
۱۱ سیاستمدار قدرتمند که بزرگ ترین شرکت های فناوری
هم زمان با این که فناوری هر روز نقشی بزرگ تر در زندگی روزانه مان ایفا می کند، مدیران ارشد سیلیکون ولی نیز می توانند به سیاست نفوذ کنند و به بهترین شکل از آن بهره ببرند. ولی این یک مسیر دو طرفه است: بسیاری از سیاستمداران بازنشسته و دیگر کارمندان ارشد…
۵ هشدار که وقت اخراج مدیر شرکت فرا رسیده  است
۵ هشدار که وقت اخراج مدیر شرکت فرا رسیده است
تمام افراد، مدیر متولد نشده‌اند. با این حال، تمام افراد نیز نمی‌توانند تکامل یابند و مدیر شوند.استخدام مدیران خوب، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که یک شرکت اتخاذ می‌کند. طبق گزارش مرکز تحقیقات گالوپ، ۸۲ درصد شرکت‌ها، در استخدام مدیر با استعداد متناسب با کار خود قصور می‌ورزند. یک مدیر بد می‌تواند حس مشارکت و رضایت کارکنان را تخریب کند، به همین علت است که کارکنان به خاطر مدیر، کار را ترک می‌کنند، نه به خاطر کارفرما. اگر نتوانید به وضع این مدیر به خوبی سر و سامان دهید، نه تنها یک نفر بلکه بسیاری از کارکنان شما ممکن است کار را ترک‌کنند. در زیر، ۵ علامت ارائه شده‌اند که نشان می‌دهند وقت اخراج مدیر فرا رسیده‌است: ۱.تصمیمات مبتنی بر سیاسی‌بازی به جای بهره‌وری. مدیران بد، در امور دخالت می‌کنند و ممکن است از موقعیت‌های پیش آمده، برای افزایش منافع خود استفاده‌کنند. برای مثال، ممکن است مدیر از نتایج کارکنان دارای عملکرد خوب در بخش خود، برای ارتقای خود استفاده‌کند. مدیران بد علاوه بر دیدن صرف نفع شخصی خود، ممکن است در پی روش‌هایی برای ارتقای مقام دوستان خود و افرادی هستند که مورد علاقه‌‌ی مدیریت ارشد است. به عبارت دیگر، به دنبال وضعیت‌هایی هستند که پولدار پولدارتر می‌شوند. ۲.ارتباطات یک‌سویه است. مدیران اثربخش، کارکنان را مشارکت می‌دهند و ارتباطات دوسویه را تقویت می‌کنند. اما اگر یک مدیر تنها دستورات را انجام دهد و به کارکنان گوش نسپارد، می‌تواند به بهره‌وری بخش آسیب وارد کند. یکی از مصادیق این بحث، زمانی است که مدیر‌ صرفاً مسئولیت‌ها را تفویض می‌کند و به جای استقبال از بازخورد کارکنان هنگام اجرای پروژه‌ها، از سوالات مطرح شده توسط کارکنان چشم‌پوشی می‌کند. ۳.شکایات کارکنان در حال افزایش است. وقتی بخش منابع انسانی، شکایت‌هایی از طرف کارکنان دریافت می‌کند، مشخصاً مشکلی مطرح است. به دنبال الگوهایی در این شکایات باشید. آیا شکایات یکسان هستند، با این‌که توسط چند نفر مطرح شده‌اند؟ آیا شکایات زنان بیش از مردان است یا برعکس؟ مشخصاً در صورت وجود نارضایتی زیاد است که کارکنان به منابع انسانی شکایت می‌کنند، لذا تمام شکایات باید جدی گرفته شوند و به شکل کامل بررسی شوند. ۴.مدیر از قدرت خود سوء‌استفاده می‌کند. به بیشتر مدیران، قدرت زیادی اعطا می‌شود. وقتی از این قدرت سوء‌استفاده می‌کنند، امور یک بخش یا حتی سازمان به شکل کلی به سراشیبی سقوط می‌افتد. در یک سناریوی فرضی، ممکن است یک مدیر، کارکنان را وادار به ساعات کاری زیادی کند تا پروژه‌ی در دستی را تکمیل کند که صرفاً مسئولیت کارمند است. حتی ممکن است مدیر یک قدم پیشتر بیاید و کارکنان را تهدید کند که در صورت عدم صرف ساعات کاری زیاد برای تکمیل پروژه، موضوع را به مدیران بالادستی گزارش خواهد داد. ۵.کارکنان سرزنش می‌شوند. اگر نتایج فروش طبق اهداف ترسیم شده‌ی شرکت محقق نشوند، یک مدیر بد تمام تقصیرها را بر گردن کارکنان می‌اندازد. وقتی اهداف کاری محقق نشوند، این امر اغلب عملکرد مدیریت را بازتاب می‌دهد. مدیران توانمند، می‌فهمند که باید در برابر شکست‌ها و موفقیت‌های خود، پاسخگو باشند. در صورتی که شرکت، تشخیص دهد که باید یکی از مدیران را اخراج کند، ابتدا باید جلسه‌ای ترتیب‌دهد. در بخش خصوصی، کارکنان هستند که باید مدیر را اخراج کنند و این امر توصیه نیز شده است. طبق تحقیق گالوپ، تنها حدود ۱ تا ۱۰% آدم‌ها، استعداد مدیریتی دارند. اگرچه این تعداد اندک است، باز هم ممکن است بتوان آدم‌هایی را یافت که مدیر زاده می‌شوند یا می‌توان آدم‌هایی را یافت که قابلیت تبدیل شدن به یک مدیر خوب را دارند. هرگز افراد را صرفاً به این دلیل که مدت طولانی با شرکت همکاری کرده‌اند، و احساس می‌کنند باید ارتقا یابند، به مقام مدیریت ارتقا ندهید. در زمان استخدام یک مدیر جدید، یا ارتقا یک فرد به مقام مدیر‌ از میان کارکنان داخلی، به جای توجه صرف به تجربیات وی، به شخصیت و مهارت‌های نرم وی توجه کنید. افرادی که توانایی رهبری، همکاری، انگیزش، مشارکت، و الهام‌بخشی به دیگران را نشان داده‌اند، گزینه‌های عالی هستند. برای اجتناب از استخدام‌های بد آینده، آزمون شخصیت را انجام دهید یا مدیران آینده را وادار کنید این آزمایش را انجام دهند. گزینه‌ی مورد نظر برای مقام مدیری را برای یک هفته وارد کار کنید تا ببینید چگونه با همکاران تعامل می‌کند. بعد از آن، کارکنان می‌توانند تصمیم بگیرند چه کسی گزینه‌ی مناسبی است. تحریریه سایت کسب و کار بازده بیزینس اینسایدر   موضوع محوری: اخراج مدیر شرکت (مشاهده ۹۵ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید چگونگی راه اندازی یک کسب و کار با ۶ گام عملی که اثبات شده اند اصول بازاریابی: ارزش واقعی جذب مشتری جدید چقدر است؟ ۹ درس مهم زندگی از پیرترین میلیاردر جهان را بدانید رویترز: غول داروسازی دانمارک منتظر لغو تحریم نماند وارد بازار ایران شد مجازات تجاوز در ۱۲کشور دنیا:از گردن زدن تا اخته کردن چالش‌های شرکت های نوآور در ایران
رده بندی ۱۰ شرکت برتر دنیا براساس شهرت
رده بندی ۱۰ شرکت برتر دنیا براساس شهرت
بر اساس رده‌بندی سالانه‌ی موسسه‌ی رپیوتیشن، برند تجملی ساعت رولکس مشهورترین شرکت دنیا است. مشهورترین شرکت ها   موسسه‌ی رپیوتیشن شرکت‌ها را بر اساس پذیرش عمومی عملکردشان در هفت حوزه دسته‌بندی می‌کند: محصولات و خدمات، نوآوری، محیط کار، کنترل، مسئولیت اجتماعی، مدیریت، و عملکرد. شرکت سازنده ی شکلات هرشی مشهورترین برند در ایالات متحده است، اما این برند در عرصه‌ی بین‌المللی کم‌تر شناخته شده است بنابراین در این فهرست جایی ندارد.حتی فیسبوک هم آن را در ۱۰۰ شرکت برتر قرار نداده است. پس از درز رسوایی‌هایی که سال قبل فولکس‌واگن را فرا گرفت، این شرکت از رده ی ۱۴‌ام مشهورترین شرکت‌های دنیا در سال ۲۰۱۵ امسال به رده‌ی ۱۲۳‌ام در سقوط کرد. برای تالیف این فهرست، موسسه‌ی رپیوتیشن بیش از ۲۴۰، ۰۰۰ رده‌بندی را از ۱۵ کشور جمع‌آوری کرد. در ادامه نگاهی به این فهرست می‌اندازیم ۱۰. اپل. امتیاز شهرت: ۷۶.۶ اپل   شهرت اپل در حال بدتر شدن است، طبق این مطالعه. این شرکت از رده‌ی هفتم رده‌بندی سال ۲۰۱۴ به رده‌ی ۸‌ام رده‌بندی ۲۰۱۵ سقوط کرده است، و اکنون در رده‌ی ۱۰ام قرار گرقته است. با این حال این شرکت فن‌آوری در بخش‌های نوآوری و مدیریت، برتر‌ شد. ۹. سونی. امتیاز شهرت: ۷۶.۷ سونی   سونی ثابت کرد که واقعا یک برند جهانی است. این شرکت در ۱۰ کشور از ۱۵ کشور بررسی‌شده، در میان ۱۰ مشهورترین برند قرار گرفت. سونی در این سیستم سنجش فقط از رولکس شکست خورد. سونی امسال به خاطر شکست در فسخ قرارداد شش‌آلبومه‌ی کیشا(خواننده‌ی امریکایی) با یکی از ناشران موسیقی‌اش، کموسابه رکودزِ دکتر لوک، با انتقاداتی روبه‌رو شد. کیشا ادعا کرد لوکاس گاتوُلد، تهیه‌کننده‌اش در شرکت ناشر، او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. جدای از موسیقی، این اختلاط ژاپنی قطعات الکترونیکی تولید می‌کند و فیلم و بازی ویدیویی می‌سازد. این شرکت در ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا پایه‌گذاری شد. ۸. کانن. امتیاز شهرت: ۷۶.۹ کانون   کانن سومین مشهورترین برند در اروپا، خاورمیانه، و افریقا است. بزرگ‌ترین سازنده‌ی دوربین‌ و چاپ‌گر دنیا امسال بیش‌تر گسترش یافته است. این شرکت به تازگی اعلام کرد که واحد ابزارهای پزشکی توشیبا را به قیمتی حدود ۶ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. ۷. مایکروسافت. امتیاز شهرت: ۷۷.۰ مایکروسافت   مایکروسافت بعد از آن‌که در سال ۲۰۱۵ از این فهرست خارج شد بار دیگر به آن بازگشته است. این شرکت به عنوان سومین مشهورترین برند در آسیا شناخته شد. مایکروسافت به ویژه در بازار تبلت‌های دارای کیبورد قابل اتصال (داک کیبورد) خوب عمل کرده و از اپل پیشی گرفته است. پیش‌بینی شده است مایکروسافت ۷۴.۶٪ سهام بازار تبلت‌های دارای کیبورد قابل اتصال را از آن خود کند. بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای این شرکت در ۲۰۱۶ شامل سیستم عامل ویندوز، ایکس‌باکس، و مایکروسافت آفیس است. ۶. گروه لگو. امتیاز شهرت: ۷۷.۴ لگو   لگو هم‌چنان مشهورترین برند در اروپا، خاورمیانه و افریقا باقی‌مانده است. لگو امسال پس از آن‌که نپذیرفت سفارشی عمده از آجرهای پلاستیکی‌اش را به‌ای ویوی بفروشد، با واکنش شدیدی روبه‌رو شد. این هنرمند چینی برنامه‌ریزی کرده بود از آنها برای ساخت یک نقطه‌ی سیاسی استفاده کند که خلاف قوانین شرکت بود. این شرکت اسباب‌بازی‌سازی بعدا این سیاست را معکوس کرد. طبق گزارش برند‌فایننس، لگو دومین قدرتمندترین برند دنیا پس از والت دیزنی است. ۵. دایملر (مرسدس بنز). امتیاز شهرت: ۷۷.۷ دایملر   دایملر امسال در رده‌بندی گلوبال رپیوتیشن از رده‌ی سوم به پنجم سقوط کرد. در کنفرانس مطبوعاتی سالانه‌ی شرکت دایملر اعلام شد در ۲۰۱۵ این شرکت ۲.۹ میلیون خودرو، تا ۱۲٪ از سال پیش تاکنون فروخته است. از آن‌جایی‌که به گفته‌ی مجله‌ی فورچون شرکت تاکسیرانی تاکسی‌اَپ سفارش ۱۰۰، ۰۰۰ خودروی مرسدس بنز کلاس سی را اعلام کرده است، مرسدس متعلق به دایملر می‌تواند به نزدیک‌ترین برند مربوط به اوبر تبدیل شود. ۴. گروه بی‌ام‌دابلیو. امتیاز شهرت: ۷۷.۹ بی ام دابلیو   بی‌ام‌دابلیو در ۲۰۱۵ از رده‌ی اول سقوط کرد اما پیشتازی‌ از دایملر، رقیب خودروساز آلمانی‌اش را حفظ کرده است. بی‌ام‌دابلیو امسال ۱۰۰امین سالگرد تولدش را جشن گرفت. این شرکت برای جشن گرفتن خودرویی مفهومی معرفی کرد که پیش‌بینی می‌کند در صد سال آینده هر کسی با آن رانندگی خواهد کرد. علاوه‌ بر تولید بی‌ام‌دابلیوها، این شرکت خودروهای کوچک نیز تولید می‌کند و بر تولید وسایل نقلیه‌ی رولز‌رویس نیز نظارت دارد. ۳. گوگل. امتیاز شهرت: ۷۸.۱ گوگل   گوگل امسال در بخش‌های مکان کار و عملکرد به برتری رسید، اما از جایگاه دوم – که در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در دست داشت – سقوط کرد. این کسب‌وکار جست‌وجو و تبلیغ، سال مهم دیگری داشته است؛ گوگل در اکتبر ساختار سازمانی‌اش را تغییر داد تا یک شرکت والد جدید به نام آلفابت را ایجاد کند. ۲. شرکت والت دیزنی. امتیاز شهرت: ۷۸.۲ والت دیزنی   شرکت والت دیزنی در هفت بخش برتر شد. این شرکت سرگرمی و رسانه‌ای عظیم در بخش‌های مسئولیت اجتماعی و کنترل اول شد، و باعث شد از دست دادن رتبه‌ی بالای فهرست بدشانسی به نظر برسد. این شرکت از مخالفت در برابر چیزهایی که موافق نیست هراسی ندارد. گاردین گزارش داد استودیوی فیلم دیزنی چهارشنبه اعلام کرد اگر گرجستان لایحه‌ای را به قانون بیفزاید که به مقامات رسمی اجازه دهد ازدواج هم‌جنس‌گرایان را رد کند، آن را تحریم خواهد کرد. طبق وب‌گاه والت دیزنی، این شرکت کالیفرنیایی حدود ۱۸۵، ۰۰۰ نفر را در بخش‌های گوناگون به خدمت گرفته است. ۱. رولکس. امتیاز شهرت: ۷۸.۴ رولکس مشهورترین شرکت دنیا   جایگاه رولکس به عنوان مشهورترین برند دنیا به خاطر شهرت فوق‌العاده بالای محصولات و خدماتش است. این برند در هر ده بخش به برتری رسید. برندهای تجملی ساعت پس از مواجه شدن با بازار رو به افول چین طی سال گذشته با مشکلاتی روبه‌رو بودند. اسکای‌نیوز گزارش داد مشتریان این کشور نسبت به سال ۲۰۱۴ ساعت‌های سوئیسی ـ از جمله رولکس، سواچ، و تگ‌هیورـ کم‌تری خریدند. این برند تجملی ساعت پیش از آن‌که در پایان جنگ جهانی اول به سوئیس نقل مکان کند، در ۱۹۰۵ در لندن تاسیس شد. ترجمه:تحریریه سایت کسب و کار بازده_اسما حسنی منبع: پاور‌آف‌پازتیویتی //بازده// (مشاهده ۲۶۲ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید ۱۰ بزرگترین شرکت دنیا در ۲۰۱۷ افتتاح شعب شرکت لوازم آرایشی فرانسوی در ایران ۸ شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا را بشناسیم ۳ توصیه برای استخدام نیرو در استارت آپ ۱۲ آدم مشهور مبتلا به اختلال دوقطبی که باورتان نمی‌شود ۱۰ پردرآمدترین سلبریتی ۲۰۱۶
۱۱ سیاستمدار قدرتمند که بزرگ ترین شرکت های فناوری
۱۱ سیاستمدار قدرتمند که بزرگ ترین شرکت های فناوری
هم زمان با این که فناوری هر روز نقشی بزرگ تر در زندگی روزانه مان ایفا می کند، مدیران ارشد سیلیکون ولی نیز می توانند به سیاست نفوذ کنند و به بهترین شکل از آن بهره ببرند. ولی این یک مسیر دو طرفه است: بسیاری از سیاستمداران بازنشسته و دیگر کارمندان ارشد…
رده بندی ۱۰ شرکت برتر دنیا براساس شهرت
رده بندی ۱۰ شرکت برتر دنیا براساس شهرت
بر اساس رده‌بندی سالانه‌ی موسسه‌ی رپیوتیشن، برند تجملی ساعت رولکس مشهورترین شرکت دنیا است. مشهورترین شرکت ها   موسسه‌ی رپیوتیشن شرکت‌ها را بر اساس پذیرش عمومی عملکردشان در هفت حوزه دسته‌بندی می‌کند: محصولات و خدمات، نوآوری، محیط کار، کنترل، مسئولیت اجتماعی، مدیریت، و عملکرد. شرکت سازنده ی شکلات هرشی مشهورترین برند در ایالات متحده است، اما این برند در عرصه‌ی بین‌المللی کم‌تر شناخته شده است بنابراین در این فهرست جایی ندارد.حتی فیسبوک هم آن را در ۱۰۰ شرکت برتر قرار نداده است. پس از درز رسوایی‌هایی که سال قبل فولکس‌واگن را فرا گرفت، این شرکت از رده ی ۱۴‌ام مشهورترین شرکت‌های دنیا در سال ۲۰۱۵ امسال به رده‌ی ۱۲۳‌ام در سقوط کرد. برای تالیف این فهرست، موسسه‌ی رپیوتیشن بیش از ۲۴۰، ۰۰۰ رده‌بندی را از ۱۵ کشور جمع‌آوری کرد. در ادامه نگاهی به این فهرست می‌اندازیم ۱۰. اپل. امتیاز شهرت: ۷۶.۶ اپل   شهرت اپل در حال بدتر شدن است، طبق این مطالعه. این شرکت از رده‌ی هفتم رده‌بندی سال ۲۰۱۴ به رده‌ی ۸‌ام رده‌بندی ۲۰۱۵ سقوط کرده است، و اکنون در رده‌ی ۱۰ام قرار گرقته است. با این حال این شرکت فن‌آوری در بخش‌های نوآوری و مدیریت، برتر‌ شد. ۹. سونی. امتیاز شهرت: ۷۶.۷ سونی   سونی ثابت کرد که واقعا یک برند جهانی است. این شرکت در ۱۰ کشور از ۱۵ کشور بررسی‌شده، در میان ۱۰ مشهورترین برند قرار گرفت. سونی در این سیستم سنجش فقط از رولکس شکست خورد. سونی امسال به خاطر شکست در فسخ قرارداد شش‌آلبومه‌ی کیشا(خواننده‌ی امریکایی) با یکی از ناشران موسیقی‌اش، کموسابه رکودزِ دکتر لوک، با انتقاداتی روبه‌رو شد. کیشا ادعا کرد لوکاس گاتوُلد، تهیه‌کننده‌اش در شرکت ناشر، او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. جدای از موسیقی، این اختلاط ژاپنی قطعات الکترونیکی تولید می‌کند و فیلم و بازی ویدیویی می‌سازد. این شرکت در ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا پایه‌گذاری شد. ۸. کانن. امتیاز شهرت: ۷۶.۹ کانون   کانن سومین مشهورترین برند در اروپا، خاورمیانه، و افریقا است. بزرگ‌ترین سازنده‌ی دوربین‌ و چاپ‌گر دنیا امسال بیش‌تر گسترش یافته است. این شرکت به تازگی اعلام کرد که واحد ابزارهای پزشکی توشیبا را به قیمتی حدود ۶ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. ۷. مایکروسافت. امتیاز شهرت: ۷۷.۰ مایکروسافت   مایکروسافت بعد از آن‌که در سال ۲۰۱۵ از این فهرست خارج شد بار دیگر به آن بازگشته است. این شرکت به عنوان سومین مشهورترین برند در آسیا شناخته شد. مایکروسافت به ویژه در بازار تبلت‌های دارای کیبورد قابل اتصال (داک کیبورد) خوب عمل کرده و از اپل پیشی گرفته است. پیش‌بینی شده است مایکروسافت ۷۴.۶٪ سهام بازار تبلت‌های دارای کیبورد قابل اتصال را از آن خود کند. بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای این شرکت در ۲۰۱۶ شامل سیستم عامل ویندوز، ایکس‌باکس، و مایکروسافت آفیس است. ۶. گروه لگو. امتیاز شهرت: ۷۷.۴ لگو   لگو هم‌چنان مشهورترین برند در اروپا، خاورمیانه و افریقا باقی‌مانده است. لگو امسال پس از آن‌که نپذیرفت سفارشی عمده از آجرهای پلاستیکی‌اش را به‌ای ویوی بفروشد، با واکنش شدیدی روبه‌رو شد. این هنرمند چینی برنامه‌ریزی کرده بود از آنها برای ساخت یک نقطه‌ی سیاسی استفاده کند که خلاف قوانین شرکت بود. این شرکت اسباب‌بازی‌سازی بعدا این سیاست را معکوس کرد. طبق گزارش برند‌فایننس، لگو دومین قدرتمندترین برند دنیا پس از والت دیزنی است. ۵. دایملر (مرسدس بنز). امتیاز شهرت: ۷۷.۷ دایملر   دایملر امسال در رده‌بندی گلوبال رپیوتیشن از رده‌ی سوم به پنجم سقوط کرد. در کنفرانس مطبوعاتی سالانه‌ی شرکت دایملر اعلام شد در ۲۰۱۵ این شرکت ۲.۹ میلیون خودرو، تا ۱۲٪ از سال پیش تاکنون فروخته است. از آن‌جایی‌که به گفته‌ی مجله‌ی فورچون شرکت تاکسیرانی تاکسی‌اَپ سفارش ۱۰۰، ۰۰۰ خودروی مرسدس بنز کلاس سی را اعلام کرده است، مرسدس متعلق به دایملر می‌تواند به نزدیک‌ترین برند مربوط به اوبر تبدیل شود. ۴. گروه بی‌ام‌دابلیو. امتیاز شهرت: ۷۷.۹ بی ام دابلیو   بی‌ام‌دابلیو در ۲۰۱۵ از رده‌ی اول سقوط کرد اما پیشتازی‌ از دایملر، رقیب خودروساز آلمانی‌اش را حفظ کرده است. بی‌ام‌دابلیو امسال ۱۰۰امین سالگرد تولدش را جشن گرفت. این شرکت برای جشن گرفتن خودرویی مفهومی معرفی کرد که پیش‌بینی می‌کند در صد سال آینده هر کسی با آن رانندگی خواهد کرد. علاوه‌ بر تولید بی‌ام‌دابلیوها، این شرکت خودروهای کوچک نیز تولید می‌کند و بر تولید وسایل نقلیه‌ی رولز‌رویس نیز نظارت دارد. ۳. گوگل. امتیاز شهرت: ۷۸.۱ گوگل   گوگل امسال در بخش‌های مکان کار و عملکرد به برتری رسید، اما از جایگاه دوم – که در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در دست داشت – سقوط کرد. این کسب‌وکار جست‌وجو و تبلیغ، سال مهم دیگری داشته است؛ گوگل در اکتبر ساختار سازمانی‌اش را تغییر داد تا یک شرکت والد جدید به نام آلفابت را ایجاد کند. ۲. شرکت والت دیزنی. امتیاز شهرت: ۷۸.۲ والت دیزنی   شرکت والت دیزنی در هفت بخش برتر شد. این شرکت سرگرمی و رسانه‌ای عظیم در بخش‌های مسئولیت اجتماعی و کنترل اول شد، و باعث شد از دست دادن رتبه‌ی بالای فهرست بدشانسی به نظر برسد. این شرکت از مخالفت در برابر چیزهایی که موافق نیست هراسی ندارد. گاردین گزارش داد استودیوی فیلم دیزنی چهارشنبه اعلام کرد اگر گرجستان لایحه‌ای را به قانون بیفزاید که به مقامات رسمی اجازه دهد ازدواج هم‌جنس‌گرایان را رد کند، آن را تحریم خواهد کرد. طبق وب‌گاه والت دیزنی، این شرکت کالیفرنیایی حدود ۱۸۵، ۰۰۰ نفر را در بخش‌های گوناگون به خدمت گرفته است. ۱. رولکس. امتیاز شهرت: ۷۸.۴ رولکس مشهورترین شرکت دنیا   جایگاه رولکس به عنوان مشهورترین برند دنیا به خاطر شهرت فوق‌العاده بالای محصولات و خدماتش است. این برند در هر ده بخش به برتری رسید. برندهای تجملی ساعت پس از مواجه شدن با بازار رو به افول چین طی سال گذشته با مشکلاتی روبه‌رو بودند. اسکای‌نیوز گزارش داد مشتریان این کشور نسبت به سال ۲۰۱۴ ساعت‌های سوئیسی ـ از جمله رولکس، سواچ، و تگ‌هیورـ کم‌تری خریدند. این برند تجملی ساعت پیش از آن‌که در پایان جنگ جهانی اول به سوئیس نقل مکان کند، در ۱۹۰۵ در لندن تاسیس شد. ترجمه:تحریریه سایت کسب و کار بازده_اسما حسنی منبع: پاور‌آف‌پازتیویتی //بازده// (مشاهده ۲۶۲ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید ۱۰ بزرگترین شرکت دنیا در ۲۰۱۷ افتتاح شعب شرکت لوازم آرایشی فرانسوی در ایران ۸ شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا را بشناسیم ۳ توصیه برای استخدام نیرو در استارت آپ ۱۲ آدم مشهور مبتلا به اختلال دوقطبی که باورتان نمی‌شود ۱۰ پردرآمدترین سلبریتی ۲۰۱۶
سرمایه گذاری ۲ شرکت خودروساز در ایران
سرمایه گذاری ۲ شرکت خودروساز در ایران
رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان با اشاره به مذاکره با خودروسازان ایرانی، گفت: برای نوسازی ساختار صنایع خودرو ایران و هم تولید قطعات تمایل زیادی برای همکاری از سوی خودروسازان ایرانی ابراز شد. به گزارش بازده به نقل از خبرگزاری فارس، امروز در بانک صنعت و معدن رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان و علی اشرف افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن دیدار کردند. شر اِگه در حاشیه مذاکره با مدیران بانک صنعت ومعدن در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: چهار روز است که در ایران هستیم و علاقه زیادی از سوی شرکت‌های ایرانی برای همکاری دیدیم. وی افزود: هدف ما صرفا تجارت با ایران نیست بلکه فراهم کرد بستری برای همکاری‌های بلند مدت طرف ایرانی و برنامه‌ریزی ما سرمایه‌گذاری مشترک در پروژه‌های بلند مدت است که هم‌اکنون مطرح است. رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان در مورد مذاکره با خودروسازان ایرانی تصریح کرد: ایالت نیدرزاکسن مهد تولید فولکس واگن است و هماز نظر تولید و هم شرکت‌های تولیدکننده قطعات ظرفتی‌های قابل ملاحظه‌ای برای همکاری دارند. به گفته وی هدف ما سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعت خودرو و تولید قطعات و هم صنایع کشاورزی و غذایی است. شر اگه در پاسخ به این سوال که آیا خودروسازان ایرانی هم از این همکاری استقبال کرده‌اند، گفت: در مذاکره‌ای که با شرکت‌های ایرانی انجام دادیم برای نوسازی ساختار صنایع خودرو ایران و هم تولید قطعات تمایل زیادی برای همکاری از سوی خودروسازان ایرانی ابراز شد. این مذاکره شروعی برای آغاز همکاری‌ها بود. سایت کسب و کار بازده   (مشاهده ۲۹ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید ۵ هشدار که وقت اخراج مدیر شرکت فرا رسیده ‌است راز موفقیت شرکت فیتوکریسی: حمایت بیشتر از مشتریان ۵ سوال مهم که باید قبل از یافتن سرمایه گذار از خودتان بپرسید ۴ درس اساسی برای بازسازی تیم کارمندان به منظور بالا بردن بهره‌وری شرکت چه مقدار پول برای شما کافی است؟ ۸ شرکت با بیشترین میلیاردرهای دنیا را بشناسیم