شرکت ها

اشتراک گذاشته شده با :

مقاله

شرکت های بیمه ای فراموش کاران دنیای دیجیتال مارکتی
شرکت های بیمه ای فراموش کاران دنیای دیجیتال مارکتی
شرکت های بیمه ای فراموش کاران دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیاری از شرکت های بیمه ای در ایران شرکتشان را توسط دیجیتال مارکتینگ توسعه نداده اند. دانستن چرایی این اتفاق قطعاً می تواند راهگشا باشد و دیجیتال مارکتینگ را با شرکت های بیمه ای همراه سازد؛ بهتر است…

فهرست هوشمندترین شرکت های جهان در سال ۲۰۱۶
فهرست هوشمندترین شرکت های جهان در سال ۲۰۱۶
فهرست هوشمندترین شرکت های جهان در سال ۲۰۱۶ نشریه فناوری MIT Technology Review وابسته به دانشگاه MIT‌ است، این نشریه از سال ۲۰۱۰ میلادی اقدام به انتشار فهرست هوشمند‌ترین شرکت های جهان کرده است. در صدر فهرست هوشمند‌ترین شرکت های جهان در سال ۲۰۱۶ فروشگاه اینترنتی آمازون Amazon قرار دارد. بایدو Baidu ، موتور جستجوی چین و ایلومینا Illumina شرکت تولید محصولات ژنتیکی، در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. نکته مهم در این فهرست حضور دو شرکت خودروسازی در سال ۲۰۱۶ است که به جمع شرکت های هوشمند پیوسته‌اند. تسلا Tesla به دلیل توسعه سیستم خودروهای خودران و هوشمند خود در رده‌ی چهارم و تویوتا Toyota هم به دلیل تحقیقات گسترده در رابطه با حمل‌و‌نقل هوشمند، هوش مصنوعی و روباتیک در رده‌ی ۱۷ این فهرست قرار گرفته‌اند. در سال ۲۰۱۶ تکنولوژی رانندگی خودران و هوشمند تسلا با کمک دریافت بازخوردها از دوربین، رادار، سنسور‌های اولتراسونیک و جی‌پی‌اس، به رانندگان طی مسافرتی راحت و امن کمک می‌کند. به همین دلیل و در کنار این تکنولوژی، معرفی نمونه‌ی اقتصادی مدل ۳ و توانایی‌های بالا، سبب شد تسلا در جایگاه چهارم این فهرست جای بگیرد. همچنین تویوتا به دلیل تحقیقات و بررسی آینده‌ صنعت حمل‌و‌نقل، هوش مصنوعی و روباتیک در رتبه ۱۷ فهرست هوشمند‌ترین شرکت‌های جهان در سال ۲۰۱۶ جای گرفت. تولید انبوه خودروی هیدروژنی نیز کمک زیادی به جایگاه فعلی تویوتا کرده است. فهرست ۵۰ شرکت هوشمند برتر جهان را مشاهده کنید: ۱- آمازون ۲- بایدو ۳- ایلومینا ۴- تسلا موتورز ۵- آکوان انرژی ۶- موبایل آی ۷- ۲۳ اَند می ۸- آلفابت ۹- اسپارک تراپوتیکس ۱۰- هواوی ۱۱- فرست سولار ۱۲- انویدیا ۱۳- سلتیکس ۱۴- انلیتیک ۱۵- فیسبوک ۱۶- اسپیس ایکس ۱۷- تویوتا ۱۸- ایرویر ۱۹- آی‌دی‌ای تکنولوژیز ۲۰- تِن‌سنت ۲۱- دیدی چوزینگ ۲۲- آکسفورد نانوپُر ۲۳- ۲۴M ۲۴- علی‌بابا ۲۵- بریستول-مِیرز اسکویب ۲۶- مایکروسافت ۲۷- فَناک ۲۸- سُنن ۲۹- ایمپروببل ۳۰- مویدیوس ۳۱- اینترکسون ۳۲- کربن ۳۳- بوش ۳۴- تی‌تو بایوسیستمز ۳۵- ایدتاس مدیسن ۳۶- نستله ۳۷- رتروسنس تراپتیکس ۳۸- لاین ۳۹- ترنسفروایز ۴۰- وریتاس ژنتیکز ۴۱- فایر آی ۴۲- سون بریجز ۴۳- اسلک ۴۴- کوپنگ ۴۵- آی‌بی‌ام ۴۶- اسنپ‌چت ۴۷- آفریقا اینترنت گروپ ۴۸- لیتل‌بیتس ۴۹- اینتل ۵۰- مونسانتو منبع: www.technologyreview.com
۱۰ شرکت برتر آمریکایی در پرداخت حقوق و دستمزد کدام
۱۰ شرکت برتر آمریکایی در پرداخت حقوق و دستمزد کدام
۱۰ شرکت برتر آمریکایی در پرداخت حقوق و دستمزد کدام هستند؟ چه شرکت‌هایی به کارکنانشان بیشترین دستمزد را پرداخت می‌کنند؟ طبق یک بررسی انجام‌شده در میان کارگران آمریکایی، نشان داده شده است که متوسط حقوق دریافتی‌شان در سال ۵۰ هزار دلار آمریکا است که در این میان پرداختی شرکت‌ها با هم تفاوت‌های بسیاری دارند. وب‌سایت آنلاین استخدام گلاسدور Glassdoor به‌تازگی آماری از شرکت‌هایی که بیشترین حقوق را به کارکنانشان پرداخت کرده‌اند، منتشر کرده است. با توجه به گزارش منتشره، شرکت‌هایی که در حوزه‌ی مشاوره و تکنولوژی فعالیت دارند جزو ردیف اول شرکت‌هایی هستند که در مجموع میزان دستمزد کارکنانشان نسبت به سایر شرکت‌ها بالاتر است. شرکت مشاوره‌ بین‌المللی A.T.Kearney واقع در شیکاگو در صدر لیست جای دارد. این شرکت به‌طور متوسط مجموعاً مبلغ ۱۶۷۵۳۴ دلار به کارکنانش پرداخت می‌کند. مبلغی که هیچ شرکت دیگری تاکنون به آن عدد نرسیده است. در این فهرست همچنین شرکت مشاوره‌ای استراتژی جهانی Strategy& با پرداخت متوسط ۱۶۰۰۰۰ دلار به کارکنانش جایگاه دوم را از آن خود کرده است. سومین شرکتی که بیشترین حقوق را در میان سایرین به کارکنان خود پرداخت می‌کند، شرکت چندملیتی Juniper Networks است که در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه‌های رایانه‌ای فعال است. حقوق متوسط پرداختی به کارکنان در این شرکت عددی در حدود ۱۵۷۰۰۰ دلار است. شرکت‌‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات همچون گوگل، آمازون و VMware نیز دستمزدهای بالایی را به کارکنانشان در نظر می‌گیرند و در رتبه‌های بعدی این لیست قرار می‌گیرند. جدول زیر ۱۰ شرکت برتر آمریکایی در پرداخت حقوق و دستمزد را نشان می‌دهد: منبع: مجله فوربز
آلفابت لقب با ارزش ترین شرکت دنیا را از اپل Apple
آلفابت لقب با ارزش ترین شرکت دنیا را از اپل Apple
آلفابت لقب با‌ارزش‌ترین شرکت دنیا را از اپل Apple ربود! دیگر شرکت اپل با‌ارزش‌ترین شرکت دنیا نیست. مجموعه آلفابت که حال صاحب شرکت گوگل Google است توانست با ارزشی برابر با ۵۵۸ میلیارد دلار آمریکا جایگاه با‌ارزش‌ترین شرکت دنیا را از اپل با ارزش ۵۳۵ میلیارد دلار برباید. موضوعی که سبب شده است آلفابت به صدر فهرست شرکت‌های باارزش دنیا صعود کند سود سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی است که چیزی در حدود ۲۱٫۳ میلیارد درآمد بوده است؛ این مقدار سود از پیش‌بینی ۲۰٫۸ میلیارد دلاری نشریه وال‌استریت نیز بیشتر بوده است. علاوه‌بر‌این آلفابت برای هر سهم ۸٫۷۶ دلار درآمد ایجاد کرد که بالاتر از پیش‌بینی ۸٫۰۹ دلار بوده است. در سال ۲۰۱۵ میلادی، گوگل نزدیک به ۷۴٫۵ میلیارد سود‌دهی داشته است که درآمد عملیاتی برابر با ۲۳٫۴ میلیارد دلار است. سود عملیاتی شامل درآمدهای حاصل از تبلیغات و اندروید است. سایر کسب‌وکارهای شرکت گوگل گروهی را تشکیل می‌دهند که سودی بالغ بر ۴۴۸ میلیون دلار برای آلفابت به‌همراه داشته است. پروژه‌های نست Nest، فیبر Google Fiber و وریلی Verily درآمدهای این بخش را پوشش داده‌اند. بخش دیگری هم وجود دارد که از طریق پلی استور Google Play Store نصیب گروه آلفابت شده است. علاوه‌بر‌این هزینه‌‌هایی که کاربران بابت موتور جستجو پرداخت کرده‌اند در سه ماه آخر سال ۲۰۱۵ حدود ۴۰ درصد نسبته به سال قبل و ۲۲ درصد نسبت به سه ماهۀ قبلی افزایش نشان داده است. منبع: www.phonearena.com
گسترده ترین نظرسنجی انتخاب شرکت های سرآمدی دیجیتال
گسترده ترین نظرسنجی انتخاب شرکت های سرآمدی دیجیتال
گسترده ترین نظرسنجی انتخاب شرکت های سرآمدی دیجیتال از دید مردم برگزار می گردد امروزه دنیای دیجیتال در تمامی جنبه های زندگی و کار افراد توسعه پیداکرده و استفاده از ابزارهای دیجیتال یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. در این میان ضریب نفوذ بالای…
نیوزویک ۱۰ شرکت سبز دنیا در سال ۲۰۱۵ را معرفی کرد
نیوزویک ۱۰ شرکت سبز دنیا در سال ۲۰۱۵ را معرفی کرد
نیوزویک ۱۰ شرکت سبز دنیا در سال ۲۰۱۵ را معرفی کرد Green Rankings مجله نیوزویک Newsweek هر ساله به معرفی ۵۰۰ شرکت سبز دنیا می‌پردازد. در سالهای اخیر شرکت های بزرگ تمام تلاش خود را روی موضوعات توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمانی در قبال محیط زیست قرار داده اند. رتبه‌بندی نیوزویک برای معرفی شرکت‌های سبز در سال ۲۰۱۵ براساس اطلاعات و داده‌های ارسالی و تحلیل آن توسط دو مؤسسه ( Corporate Knights Capital و HIP (Human Impact + Profit) Investor Inc.) انجام شده است. نیوزویک هشت شاخص اصلی را برای انتخاب شرکت سبز در سال ۲۰۱۵ مورد سنجش قرار داده است: ⃝ بهره‌وری انرژی ترکیبی ⃝ کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای ⃝ بهره‌وری در مصرف آب ⃝ بهره‌وری در استفاده از زباله ⃝ نمره درآمد سبز ⃝ پرداخت سبز ⃝ تعهد به توسعه پایدار ⃝ معیارهای رسیدگی به موضوعات زیست محیطی با هم نگاهی داشته باشیم به فهرست ۱۰ شرکت سبز در سال ۲۰۱۵ از نگاه نیوزویک: همانطور که انتظار می‌رفت صدر فهرست شرکت‌های سبز را شرکت‌های فعال در حوزه سلامتی به خود اختصاص داده‌اند. اما نکته جالب در این فهرست حضور شرکت‌های فعال در حوزه فنآوری اطلاعات و ارتباطات هست از جمله شرکت نرم‌افزاری ادوبی Adobe است که در جایگاه پنجم قرار دارد. فهرست کامل شرکت‌های سبز را در وب‌سایت نیوزویک مشاهده کنید.
پنج کلید طلایی که چگونه شرکت های بزرگ با شما کار خ
پنج کلید طلایی که چگونه شرکت های بزرگ با شما کار خ
پنج کلید طلایی که چگونه شرکت‌های بزرگ با شما کار خواهند کرد. به‌عنوان صاحب یک تجارت کوچک، شما در کسب‌وکار خود سمت‌های زیادی را شخصاً به ‌عهده‌دارید؛ ازجمله مدیر‌عامل، مدیر منابع انسانی، برنامه‌ریز بازاریابی و غیره. داشتن دانش کافی از روند پیشرو و اتفاقات آینده در عملکرد بازاریابی شما بسیار مؤثر است. تاکنون مقاله‌های بسیاری در رابطه با جذب و افزایش مشتری در کسب‌وکارهای کوچک منتشرشده است اما آشنایی با برنامه‌ شرکت‌های بزرگ در نحوه انتخاب مشاغل کوچک و کار کردن با آن‌ها نیز می‌تواند مفید باشد. در تحقیقی که Breiden _آژانس تحقیقاتی بازاریابی مطرح جهان_ از ۵۷ شرکت آمریکایی و کانادایی سرمایه‌گذار در کسب‌وکارهای کوچک انجام داده‌ است، پنج کلید طلایی استخراج‌شده است که مطمئناً به‌کار‌گیری آن‌ها برای موفقیت کسب‌و‌کار شما مفید خواهد‌ بود: ۱- از میان تمامی روش‌های موجود بازاریابی با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط SMB ، ایمیل مارکتینگ Email Marketing و بازاریابی محتوا Content Marketing از اولویت بالاتری نزد شرکت‌های بزرگ برخوردار است؛ به‌طوری که برای هریک از این تاکتیک‌های بازاریابی ۱۵% از بودجه خود را اختصاص می‌دهند. ۲- زمانی‌که از آن‌ها در رابطه با مؤثرترین شیوه دادوستد با مشاغل کوچک پرسیده شد در پاسخ‌شان طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌های کاری، استخدام، بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و وبلاگ‌نویسی مورد توجه قرار گرفته بود. پس به‌عنوان صاحب یک تجارت کوچک حتماً به این نکته توجه داشته باشید و تمام زوایای موجود جهت ارتباط با شرکت‌های بزرگ و جذب مشتریان بالقوه را بررسی کنید. ۳- برنامه‌ریزی نزدیک به هفتاد درصد از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، در راستای افزایش منابع تخصیص‌یافته به بازاریابی محتوا و ارتقاء آن است. بازاریابی محتوا توسط رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌شود و موتورهای جستجو به آن بسیار اهمیت می‌دهند. بنابراین به دنبال گرفتن محتوا از شرکت‌ها و برندهای مطرح باشید، حتی آن را تقاضا کنید، چون مهم‌ترین چیزی است که کسب‌وکار شما به آن احتیاج دارد. ۴- در میان شرکت‌هایی که هدفشان افزایش منابع بازاریابی محتواست محبوب‌ترین شیوه، مطالعه‌ی داستان‌های موفقیت آن‌هاست. پس اگر شما نیز به دنبال راهی ارزان و مطمئن جهت نمایش بیشتر کسب‌وکار خود هستید روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنید. بررسی شرکت‌هایی که دقیقاً کار شما را انجام می‌دهند یا فکر می‌کنید به‌نوعی با کار شما در ارتباط هستند یا امکان ایجاد موقعیت در آن‌ها در رابطه با کسب‌وکار شما وجود دارد، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. ۵- در میان شبکه‌های اجتماعی موجود، با توجه به بودجه‌ی تخصیص‌یافته بازاریابی شرکت‌ها، لینکداین LinkedIn سریع‌ترین رشد را داشته است. پس‌ازآن بخشی از هزینه‌های بازاریابی در Twitter و Facebook مصرف می‌شود. چنانچه شرکت‌های موردنظرتان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و برنامه کار با آن‌ها را در لینکداین داشته باشید، علاوه بر دریافت مطالب با‌ارزش در ارتباط با کسب‌وکار خود، ممکن است موقعیت‌های مناسبی جهت ارتباط با آن‌ها پیدا کنید و چه‌بسا پیشنهاد‌های قابل‌تأملی از طرف این شرکت‌ها نیز دریافت کنید. چه روش‌های دیگری جهت ارتباط کسب‌وکار شما با کمپانی‌های بزرگ وجود دارد؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.
فهرست صد شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۳
فهرست صد شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۳
فهرست صد شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۳ سازمان مدیریت صنعتی نتایج رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۳ را منتشر کرد. ۱۰۰ شرکت برتر ایران از نظر شاخص میزان فروش رتبه‌بندی و معرفی می‌شوند. این رتبه‌بندی که بر اساس گزارش مالی سال ۱۳۹۲ شرکت‌ها بدست می‌آید نتایج جالبی را در بر داشته است: جمع فروش صد شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۳ عددی معادل ۵۲۸/۲۳۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال ۱۳۹۲ نزدیک به ۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد. بیشترین میزان فروش مربوط به شرکت پالایش نفت بندرعباس است که در سال گذشته در رتبه سوم قرار داشت. فروش این شرکت ۳۸ برابر صدمین شرکت در فهرست است. در بین ده شرکت اول، این شرکت‌های نفتی و بانک‌های خصوصی هستند که می‌درخشند و از دیگر صنایع مختلف داخلی بجز شرکت ایران خودرو، خبری نیست. همچنین با توجه به این آمار و ارقام جمع فروش پانزده شرکت اول نیمی از کل فروش فهرست را در بر می‌گیرد. بیشترین ارتقاء رتبه در این گزارش مربوط به شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد (هولدینگ) است که نسبت به سال گذشته ۵۴ رتبه صعود را داشته است و هولدینگ بانک دی با ۵۳ و شرکت اعتباری کوثر مرکزی با ۴۲ رتبه صعود در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. بیشترین میزان رشد فروش نسبت به سال مالی گذشته مربوط به هولدینگ بانک دی با رشد ۲۷۰ درصدی و پس‌از آن هولدینگ پاسارگاد با رشد ۲۶۱ و هولدینگ نفت و گاز پارسیان با رشد ۲۶۰ درصدی است. می‌توانید فهرست صد شرکت برتر ایران را در وب‌سایت سازمان مدیریت صنعتی مشاهده کنید. در صورت تمایل فایل پاورپوینت گزارش خلاصه نتایج را دریافت کنید.
با ۵۰ شرکت نوآور دنیا آشنا شوید
با ۵۰ شرکت نوآور دنیا آشنا شوید
با ۵۰ شرکت نوآور دنیا آشنا شوید مطمئناً یکی از ویژگی‌های اصلی که یکی کسب‌و‌کار را در بازار رقابت نگه می‌دارد و می‌تواند آن را پرچم‌دار آن بازار کند نوآوری است. پس بد نیست با هم نگاهی داشته باشیم به فهرستی از ۵۰ شرکت نوآور دنیا در سال ۲۰۱۴ میلادی. پیشاپیش همانطور که شما هم حدس می‌زنید، سردمدار این فهرست شرکتی نیست جز اپل؛ برای ۹ سال پیاپی است که شرکت اپل به‌عنوان نوآورترین شرکت دنیا شناخته می‌شود. اما در فهرست سال ۲۰۱۴ این شرکت گوگل است که مقام دوم را از سامسونگ، قول تکنولوژی کره جنوبی، ربوده است. سه شرکت جدیدی که خود را به این فهرست وارد کرده‌اند عبارت هستند از: شرکت ژاپنی هیتاچی Hitachi که توانسته با اولین حضورش در جایگاه ۳۷ قرار گرفته است. شرکت بعدی Salesforce.com است که توانسته رتبه ۴۰ را به خود اختصاص دهد. سومین شرکت، برند چینی شیائومی Xiaomi است که رتبه ۳۵ را از آن خود کرده و همانطور که می‌دانید خیلی‌ها به آینده این شرکت امیدوار هستند. اما جالب است بدانید شرکت‌های که دیگر آنقدرها هم نوآور نیستند در صنعت خودروسازی هستند! بله، در فهرست سال ۲۰۱۴، ۱۴ شرکت خودروسازی حاضر بودند این درحالی است که در لیست جدید تنها نام ۹ شرکت وجود دارد. در فهرست شرکت‌های نوآور سال ۲۰۱۴، مایکروسافت با در نظر گرفتن خرید نوکیا، آی‌بی‌ام، آمازون، خودروسازی تسلا، تویوتا، فیسبوک و سونی جایگاه‌های چهارم تا دهم را از آن خود کرده‌اند. در صورت علاقه‌مندی می‌توان مقاله کامل فهرست شرکت‌های نوآورد دنیا در سال ۲۰۱۴ را مطالعه کنید.
فوربز بزرگترین شرکت های دنیا را در سال ۲۰۱۴ معرفی
فوربز بزرگترین شرکت های دنیا را در سال ۲۰۱۴ معرفی
فوربز بزرگترین شرکت‌های دنیا را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد موسسه تحقیقاتی فوربز Forbes فهرستی از بزرگترین و قدرتمندترین شرکت‌های دنیا را منتشر کرد. فهرست گلوبال ۲۰۰۰ که توسط فوربز در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است شامل فهرستی از ۲۰۰۰ شرکت سهامی عام بزرگ دنیاست که بر اساس میزان درآمد، سود، دارایی و ارزش بازار از بین ۶۴ کشور رتبه‌بندی و انتخاب شده‌اند. در مجموع، درآمد شرکت‌های موجود در این لیست معادل ۳۸ تریلیون دلار آمریکا و سودی معادل ۳ تریلیون دلار محاسبه شده که ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است و نزدیک به ۹۰ میلیون نیروی انسانی در دنیا برای آنها کار می‌کنند. لیست ۱۰ شرکت بزرگ دنیا در سال ۲۰۱۴ به قرار زیر است: برای مشاهده لیست کامل بزرگترین شرکت‌های سهامی عام دنیا به وب‌سایت فوربز مراجعه کنید. اما نگاهی به آمار منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت‌های چینی نه تنها توانسته‌اند برای اولین بار جایگاه نخست این فهرست را از آن خود کنند، بلکه ۵ جایگاه از ۱۰ شرکت اول دنیا نیز چینی هستند و اروپایی‌ها دیگر در ده‌تای اول جایی ندارند. جایگاه اول تا سوم این فهرست متعلق به سه بانک دولتی چینی است، اما در ادامه این لیست، بانک، بیمه‌ و شرکت‌های نفتی ایالات متحد آمریکا قرار گرفته‌اند. این فهرست نمایی کلی از تغییرات بازار و کسب‌و‌کار جهانی را نمایش می‌دهد. ایالات متحده آمریکا با حضور ۵۶۴ شرکت در این فهرست، بیشترین سهم را از کل فهرست داراست و ژاپن با ۲۲۵ شرکت آن‌را دنبال می‌کند و کشور چین با ۲۰۷ شرکت جایگاه سوم را دارد. نقشۀ پراکندگی زیر به صورت جزئی به نمایش تعداد بزرگترین شرکت‌های دنیا در هر کشور می‌پردازد: مقایسه حضور شرکت‌ها با توجه به تقسیم‌بندی انجام شده نشان می‌دهد که تعداد شرکت‌های سهامی عام آسیایی در این فهرست در سال ۲۰۱۴ نسبت به سال ۲۰۰۳ بسیار افزایش یافته و توانسته با ۶۷۴ شرکت بالاتر از قاره آمریکای شمالی و اروپا قرار بگیرد. شاید بتوان گفت در این سال‌ها توازن فعالیت‌های تجاری به‌شکل قابل ملاحظه‌ای از سمت غرب به شرق دنیا متمایل شده است. اما اگر بخواهیم بهترین‌های لیست بزرگترین شرکت‌های دنیا را انتخاب کنیم، می‌بینیم که شرکت اپل در فهرست جایگاه پانزدهم را دارد اما همچنان با ارزش‌ترین شرکت دنیاست. فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت با وجود اُفت شدید در سوددهی، هنوز هم رهبر فروش کالا در جهان است. انجمن ملی فدرال وام (فنی می) بعد از پشت سر گذاشتن بحران اقتصادی، توانسته است به سودآورترین شرکت دنیا تبدیل شود. برای مطالعه تحلیل کامل‌تر این گزارش به وب‌سایت فوربز مراجعه کنید.